הדברת נמלים בגינה

הדברת נמלים בגינה – שומרים על הבית

הדברת נמלים בגינה לא רק תסלק את הנמלים משם, אלא גם תהווה קו הגנה ראשון לפני הפלישה אל פנים הבית. הגינה היא בסך הכול מקומן הטבעי של הנמלים. הצמחייה מסביב, השיחים הגבוהים, החרקים הנוספים שחיים באזור והיכולת לבנות קנים בקלות הופכות את הגינה למקום האידיאלי עבור הנמלים הקטנות. אך במקרה והן מריחות או חשות במזון נמצא בתוך בתי בני האדם, הן לא יהססו להיכנס פנימה ולצלול לתוך קופסת העוגה או הדגנים שהשארתם פתוחה. אם תרצו להשאיר את הנמלים מחוץ לבית, הזמינו עוד היוםהדברת נמליםבגינה ותוכלו לראות שהבית שלכם יישאר ריק מנמלים לתקופה הקרובה.

הדברת נמלים בגינה – האפשרויות לרשותכם

הדברה בריסוס

כשמסתכלים על הגינה בחוץ ניתן להבין די בקלות כי אמצעי ריסוס ביתיים לא יספיקו לכם לריסוס הגינה עצמה. גם אם תקנו עשרות מיכלים ותרססו אותם על השיחים, כנראה תשיגו באזור ריח חריף והרגשה לא נעימה בסביבה, אך אפקט ההדברה יעבור לאחר זמן מה. כדי למנוע מעצמכם סבל שכזה, קראו למדביר מקצועי שיוכל לעשות עבורכם את העבודה. המדביר יגיע עם מכילי ריסוס התלויים בגודל הגינה שלכם ויסביר לכם מעט על הרכב החומרים ומה הוא הולך לעשות. לאחר שלב ההסברים יוכל המדביר להתפנות לעבודה ולנקות לכם את הגינה מנמלים באמצעות הריסוס המיוחד.

הדברה באמצעות ג’ל

ג’ל נגד נמלים הפך להיות אחת הדרכים המקובלות ביותר להדברת נמלים. הג’ל עצמו מורכב מרעלים במינון נמוך, המשפיעים רק לאחר האכילה והכניסה אל הקיבה. היתרון בשיטה זו הוא בכך שהג’ל עצמו אינו רעיל לבני אדם ולחיות מחמד, כך שאין כל סיכון להשתמש בו בבתים בהם יש ילדים ובעלי חיים. את הג’ל כדאי לפזר בעזרת מדביר מומחה שיוכל להסביר לכם בדיוק היכן כדאי להניח אותו. מומלץ להקפיד ולשים את הג’ל ליד פתחי קני הנמלים הנמצאים אצלכם בחצר, או במקומות החוצים את נתיבן לאורך הגינה. כך תוכלו להיות בטוחים שהן לוקחות את הג’ל ואוכלות ממנו, מה שיהפוך את ההדברה לאפקטיבית ומשתלמת.